Ana içeriğe atla

LUFTHANSA NIGHTMARE



bundan tam 1 bucuk ay kadar once uzunve macerali bir yolculuktan sonra toulouse varmistim,martin ve fatmanin beni toulouse blagnac havalimanindan alislarini hayal meyal hatirliyorum,,resmen tursuydum,tam 4 ucak degistirmistim ,ucuslarin surekli zamansal ertelenmeleri,surekli kosturma ve son son munih touluse ucagi teknik roblemleriyle falan lyon havalimanina inmesi falan filan izmir touluse yolculugum tam 12 saat lik tam bir osuruktan teyyare=lufthansaya selam soyle durumu dogurmustu..her neyse varmistim ya gerisi ne? ama oyle degil bir de bu yolun donusu var kazin ayagi oyle degil,,,bu arada yukaridaki anit bir sculpture olarak luftansaya armaginimdir hayirlisi olsun ,bunu tum gate lerde gote gelen,ici snack disi sinek dolan kosturmacali tum lufthansa yolculari icin yolluyorum this is connection sculpture benden sana ondan llufthansaya

donus yolculugunda ise isler tam bir kabustu,touluse bu sefer frankfurt uzerinden ucarken kalkma saati 10;15 olan ucak 11.30 kalkarsa sende 12.225 boarding time olan istanbul ucagini yakalyamazsin senide 18.00-2155 olan diger ucagi atarlar,ama ben yermiyim yemem :)e lopcal time dusun!!! e birde abicim benim diger bir ucagim daha var oda istanbul izmir..izmir ucak saatim 19.45 o ucak resmen gitti zaten ikincisi luftansa kardesim 18.00 deki ucagi tam zamaninda kaldiramazdi,ben eminim 19.15 gibi zamanda kaldirirlardi,turkiye saatiyle 00.00 gibi varirdin osaatten sonra nerede kalcaksin,nereden izmir bileti bul olu bavulla hemde olu gibi br bavulla,luftansa yetkilileri sagolsunlar mehmet bey bizim gorevimiz sizi istanbula kadar tasimak diye size size gozleriye yetersiz bir iyi niyet gosterisi sunarken saolun kalmayim baymayin almayim diyerek sunekspressden direk izmir ucagina direkt son anda bir bilet buldum.ee allah buyuk, hakiki mursid :o ogretmez oldurur

evde olmak cok guzel,hicbisey degismemis:)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Umutsuz Boşluk

SANATORIUM, 9 Şubat – 10 Mart 2018 tarihleri arasında Mehmet Dere’nin kavramsal çerçevesini ürettiği ve sanatçı olarak dahil olduğu, Yunus Emre Erdoğan,İsmail Şimşek Nezaket Ekici’nin çalışmalarından oluşan “Umutsuz Boşluk” adlı sergiye ev sahipliği yapıyor.
Sergi ilhamını Dücane Cündioğlu’nun Umutsuz Boşluk adlı makalesinden almaktadır. Cündioğlu ‘Umutsuz boşluk’ adlı makalesinde, Sam Mendes’in yönetmenliğini yaptığı ‘Revolutionary Road’ adlı filminden yola çıkarak bir çiftin içine saplandıkları; ruhani açmaz olarak tarif edilmeye çalışılan “umutsuz boşluğu” deli karakteri üzerinden tartışmaya açmaktadır.
Umutsuz Boşluk isimli sergi başlığı; kötümser bir ruh halini vurgulamasının aksine gücünü umuttan almakta. Bu umut sanatçının credosu (amentüsü) anlamında vurgulanan umutsuzlukla yüzleşme yeteneğidir. Denebilir ki sanatçılar bir anlamda bu kavrayışı ortaya koyarlar. Sanatçı “boşluğu” dönüştürememeyi, bunaltıyı, çöküşü ya da tam tersi olarak bunun ifade edilemezliğini dillendirendi…

The Language Habitat: an Ecopoetry Manifesto

The Language Habitat: an Ecopoetry Manifesto





By James Engelhardt







Ecopoetry is connection.

It’s a way to engage the world by and through language. This poetry might be wary of language, but at its core believes that language is an evolved ability that comes from our bodies, that is close to the core of who we are in the world. Ecopoetry might borrow strategies and approaches from postmodernism and its off-shoots, depending on the poet and their interests, but the ecopoetic space is not a postmodern space. An ecopoem might play with slippages, but the play will lead to further connections.

Ecopoetry does share a space with science. One of the concerns of ecopoetry is non-human nature (it shares this concern with the critical apparatus it borrows from, ecocriticism). It certainly shares that concern with most of the world’s history of poetry: How can we connect with non-human nature that seems so much more, so much larger than ourselves? How can we understand it? One way is to l…