Ana içeriğe atla

Kayıtlar

Eylül, 2009 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

ZIZEK ALTYAZIDA GINE 'UCURMUS'

Merkel & Sarkozy elele intervention by Mrdere

POWER DUAL INTERFACE VS VAZIYETI UMUMI

I WILL SURVIVE

i will survive
yeah
as long as i know how to love,
i know i'll be alive
i've got all my life to live
i've got all my love to give
i will survive,
i will survive
yeah, yeah
Turk tipi demokraside insan aglarken sumugunu yediginin farkina varamiyor, okadar huzunlu durum aklima geldi twitterden once...

Street life, ooh ooh ooh ooh ooh ooh

Gecenin yumusakligiyla havanin kokusunu icine cektiginiz zamanlarda insan yasadigini hissediyor ,bu komplex organizmada ufak bile olsa bir parcasi oldugu icin sukrediyor tabi,ayaklari hizlandiran muzikte bi bu yolculukda yolada kalbede can
veriyor,icinde ki yalnizligi sevebilmeli insan,bu nasil saglanir?bunu yururken dusundum icimdeki muzigi dinliyerek,icimde bir zenci var emin oldum,daha once yasadiysam kesin bir afrikali olabilirim.(eti negro bknz turkish version)
disarida guzel bir yagmur var iceridede iyi muzik.....












NASIL GORUNUYORUZ?AND A QUESTION("How civilian are the civil [society] demonstrations)

'INHABITAT' EMILY SPEED

o bir humanist ,o bir tatli sanatci, o bir bir bir benim resideny sisterim,
Emily Speed
e buyrun

TANINMAYAN TURK

“Avusturyalılar sikayet etmeye bayılır ama is ekonomiye geldiginde onlar bile homurtuların biraz asırıya kaçtıgını kabulleniyor.”
(The Economist, 24 Kasım 2007)

KAYNAK THIS

Al Green sings "Let's Stay Together" Live.

CANKUS CIV CIV CIKACAK KUS CIKACAK from mehmet dere on Vimeo.

When I was a child,We used to have a little radio an old one with a lamp.My grandfather used to let the radio turned on and made me sleep since I could sleep with the sound.

Sure I had no idea about what I had listened.I remember the anger that I felt for the women in TRT (TURKISH OFFICIAL RADIO STATION) saying ’’now you are going to listen Local Sounds’’ while I was waiting for a programmes like kids’ garden or to be continued ones..

And’’you have listened local sounds’’ sentence made me forgive the women right that moment.:)
Childhood..contains sudden, and easily vanishing joy and anger moments full of beauty.

After years,when I was a little grown I saw ‘’ Local Sounds’ on tv, they were men in tuxedos singing folc songs which was weird for me.The only clear memory about the radio that I remember is this I guess.


Voices of Turkey is making reference to radio choir which is an old radio programme and also compose Turk…

SEVEN NE YAPMAZ

Uzun ve derin bir yolculuktan sonra bir garip memleketlerde gine karsinizdayim ey izleyicim okurum,burada havalar degisken ruh hallerine gore changing, bee cause linz is changing ana tema bu ben tabi oncesi sonrasi nedir bilmedigimden kendimi degistiriyorum orda burada,dilsizligi ve sesligi ogreniyorum kaldirimlarda.

zaten kentin kaldirimlari bir sehrin aynasiymis ta nazi kamplarinda ezilen o bedenler bu sehrin kaldirimlarini yapmis 1940li yillarda .sayin okurum,artik linz neyin uzerinde yukseliyor siz dusunun?Kole olmadan kulturmu olmus simdiye kadar?ben dokuman insani/hayvani olarak haritayla dolastim soyle bir hautzplatzi grabeni falan.

merak etmeyin hersey rayinda isliyor turklerde biliyor zaten.ilk tanistigim turk bir bayandi ilk ona sordum nasil memnunmusun keyfin iyimi? diye yanit acik ve netti ufff ne biliyim ya iste takiliiyoruzz,hersey belli yani,abowww dedim bende icimdeki falim sakizindan cikarak dedimki o kadar yani!!! diyorsun??.epey gulduk,ben dokumante etmeye devam edi…

GO TO THE SALZAMT/AH BU SARKILARIN GOZU KOR OLSUN*

LINZ STARTING/CEREBRAL PALSY