Ana içeriğe atla

I love my Gettho


Sarı sayfalarda kendi takdisimi gerçekleştiriyorum.4 sny içinde düşündüklerim 1 kayayı istemek2 düşlemesini sağlamak ve kelebek olarak doğmak penguen olarak ölmek.Ne değerini bilen olmak, o büyüyor demek,hiçkimseye birşey anlatmamak .Sanki daha fazlasını biliyor ve istiyor gibi olmak.Rüzgarlı havada fırfırlı don giymek gibi.Ucuz reklamlara küfretmek.Gizem değerini alan yozlaşmaya takım yıldızları eklemek.gizli umutları kupon gibi biriktirmek.Dünyada binlerce ıraklı gibi gözden ırak olmak.Coplarla aydınlanan aydınlanmaya inanmak.Kişisel perhiz için robin hood sendromu yaşamak,Ne tanrıyı nede duvarları varolmadığı için sürgülemek-süngülemek,Kendini kurban etmenin küçüklüğünü ne denli haklı kılmak.Tozlar gibi hak ettiği yerde hak ettiği kadar olmak.Bugünün ihtiraslarına yenik dünün geleceğini yaşamak.Sevgiyi temiz su kaynaklarıyla ölçmek.Tek şey için boş boş konuşmak.Yumuşak ve esnek ağaçlara inanmak.Toplumsallaşmayı boş kibrit kutularına doldurmak.yere uzanmak ve havayı koklamak.Kendini gerçekleştiren övgüye övgüler düzmek.Kıçımın altından papaya s?k?min üstünden r.t.erdoğana selam göndermek.Üniformasını gizleyebilen herkesi sevmek.gezgin bir yahudi olmak.Ve bizi yalnız bir tanrının kurtarabileceğine inanmak.Sinek ve atmosfer arası bir dengede varolmak.Dünün dünyalılarına bugünün uzaylılarını sunmak.Ne istediğini bilmeyen görece özgürlüğün peşinde bir kör olmak .İşlenmemiş bir suç işenmemiş bir sanat yapıtı olmak
Yaşamadan mümkün olmak.Öldüren şiddetin anlamlı bir soru işareti olmak.Scud füzelerinin üzerine papanın başağrılı resimlerini yapıştımak.Bir ön mevcudiyet olarak bomba olmak.Yaznızlığını geceye alıştırmak.Kalıtımsal soyluluğa inanmak.Avrupa'dan orgazm ithal etmek.Dibindeki pisliği gösteren bir su birikntisi olmak.Nietzche yi seslendirmek.Modern devlete liberal projeye zamanı koşturan kuş olmak.İki gün içinde ölecek olduğumuz halde gettomuzu sevmek.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Umutsuz Boşluk

SANATORIUM, 9 Şubat – 10 Mart 2018 tarihleri arasında Mehmet Dere’nin kavramsal çerçevesini ürettiği ve sanatçı olarak dahil olduğu, Yunus Emre Erdoğan,İsmail Şimşek Nezaket Ekici’nin çalışmalarından oluşan “Umutsuz Boşluk” adlı sergiye ev sahipliği yapıyor.
Sergi ilhamını Dücane Cündioğlu’nun Umutsuz Boşluk adlı makalesinden almaktadır. Cündioğlu ‘Umutsuz boşluk’ adlı makalesinde, Sam Mendes’in yönetmenliğini yaptığı ‘Revolutionary Road’ adlı filminden yola çıkarak bir çiftin içine saplandıkları; ruhani açmaz olarak tarif edilmeye çalışılan “umutsuz boşluğu” deli karakteri üzerinden tartışmaya açmaktadır.
Umutsuz Boşluk isimli sergi başlığı; kötümser bir ruh halini vurgulamasının aksine gücünü umuttan almakta. Bu umut sanatçının credosu (amentüsü) anlamında vurgulanan umutsuzlukla yüzleşme yeteneğidir. Denebilir ki sanatçılar bir anlamda bu kavrayışı ortaya koyarlar. Sanatçı “boşluğu” dönüştürememeyi, bunaltıyı, çöküşü ya da tam tersi olarak bunun ifade edilemezliğini dillendirendi…

The Language Habitat: an Ecopoetry Manifesto

The Language Habitat: an Ecopoetry Manifesto





By James Engelhardt







Ecopoetry is connection.

It’s a way to engage the world by and through language. This poetry might be wary of language, but at its core believes that language is an evolved ability that comes from our bodies, that is close to the core of who we are in the world. Ecopoetry might borrow strategies and approaches from postmodernism and its off-shoots, depending on the poet and their interests, but the ecopoetic space is not a postmodern space. An ecopoem might play with slippages, but the play will lead to further connections.

Ecopoetry does share a space with science. One of the concerns of ecopoetry is non-human nature (it shares this concern with the critical apparatus it borrows from, ecocriticism). It certainly shares that concern with most of the world’s history of poetry: How can we connect with non-human nature that seems so much more, so much larger than ourselves? How can we understand it? One way is to l…